VAKT-ENDER, DRAGER OG NOE JEG IKKE VISSTE VAR KAKE!!!

I natt drømte jeg at jeg var en and som prøvde å komme seg igjennom en dør som var blokkert av fem andre ender. Jeg vet ikke hvorfor det var så viktig å komme seg igjennom døra, men hver gang jeg prøvde å presse meg inn så ble jeg på magisk vis forvandlet om til nabo anda som deretter ble klemt u...

REGNBUER, LIBERALISTER OG JÆVLIG.MYE.TUNFISK!!! #P90X

Frokosten min idag var to stekte egg, fem brødskiver med skinke og ost, ei halv kopp musli og to epler. Jeg syntes denne frokosten var i drøyeste laget, men før jeg hadde ramlet ut av senga en time tidligere så hadde jeg tatt en ny titt på P90X prosjektet og kommet frem til at dette var en g...

BRØDKKE BRA FROKOST, VONDT TOMMEL OG KONGEN SA NEI!!!!

Idag sto jeg opp og hoppet ivrig ned trappen. Det ble laget plommesyltetøy i går og dette var noe jeg hadde gledet meg hele natten til å kose meg med attåt Dagsnytt og Toten blad, men da jeg så i brødboksen snudde alt. Brødet hadde mugg voksende ifra alle kanter og til tross for instense kirurgis...

HILLARY VS TRUMP DEBATT, MOBILKAOS OG P90XXX!!!

Det endte med at jeg satt oppe den ekstra timen i går natt og fikk med meg debatten. Hillary hadde et stort fokus på å dra hjertestrenger og snakket stadig om sin far og hvor arbeiderklasse han hadde vært, mens Trump gjorde kveldens jobb å påpeke hvor dårlig staten gjør og har i lang tid gj...

KJAPPKNASTING, VANNLATING OG MUGG!!!

I dag tok jeg meg en liten sykkeltur og på turen hentet jeg også posten. Vi har bare fått reklame i dag, men noen av tilbudene fra en viss dagligvare kjede som kanskje leser denne bloggen var veldig gode. Da jeg kom hjem sendte jeg noen e-mailer før det falt meg inn at jeg ikke visste hva min W...

FACE OFF, INFERNALSK BRÅK OG NAPRAPATI!!!

I natt såg jeg filmen Face Off med Nicolas Cage og John Travolta. John var litt skeptisk til å se en såpass voldsom og intens film så sent på kvelden, men Nicolas hadde tatt med leskedrikk og popkorn og så snart vi også fikk pizza på bordet ble det raskt god stemning. Nå tuller jeg fælt. ...

LAVAGRADS FORBRENNING, PLOMMER OG ELSE!!!

I dag sto jeg tidlig opp og reiste til Lena. Jeg måtte på et møte klokken ni og hadde derfor liten tid til de vanlige morgenritualene. Istedenfor å la kaffetrakteren surkle klar ei kopp fikk jeg skrelt av noen minutter ved å koke opp vann i vannkokeren og dy meg med hurtigkaffe. Mens jeg ve...

JOBBMESSE, PAPEGØYER OG MÅNEN!!!

I natt sov jeg noe fryktelig dårlig. Jeg drømte at det var en papegøye med en utrolig stygg øyeinfeksjon som satt på ei grein utenfor huset og plaget de andre fuglene. Det var for det meste ei tilsynelatende uskyldig kråke som fikk mest tyn, men det var tydelig på småfuglene som fløy omkring at p...

KUER, SYRE OG BANK!!!

I dag har det regnet og vært overskyet, men allikevel trosset jeg ve og vilje og bar ut av huset fordi jeg måtte en tur Lena. Da jeg sto på bussholdeplassen og ventet såg jeg at naboen min fremdeles ikke har pakket inn høyballene sine i plast og at de nå hadde blitt ganske bløte. Jeg undret...

PIZZA, ISBIL OG BUKSEKRISE!!!

I dag våknet jeg tidlig og spiste frokost på terrassen. Det har vært litt kaldere vær i dag(13,5 grader i skyggen) enn det det var i går, men sola strålte og vinden var stille. Jeg måtte bruke solbriller for best å kunne se hva jeg spiste og det var det syntes jeg sannelig at var lurt at jeg gjo...

KANTARELLER, BLÅBÆR OG EN HEL HURV MED KATTER!! OG BJØRN!

I dag gikk jeg meg en tur i skogen og følte skogens ro. Skogen jeg gikk i befinner seg noen kilometer unna det jeg bor så før jeg gikk i skogen, gikk jeg på asfaltert vei et godt stykke. Like utenfor gardsplassen traff jeg på en grå katt med tigerstriper som hadde verken tid eller interesse i å...

GDANSK ØL, BÅTSIKKERHET OG FROKOSTKRISE AV HØYERE PROPOSJONER!!!

I dag våknet jeg i elleve tiden av at min far kjørte ut motorsykkelen sin fra garasjen. Min mor og far hadde vært våkne lenge, men ikke lenge nok til at kaffen på kanna hadde blitt kald. Jeg koste meg varmt og godt med en kopp i sola før jeg vinket farvel til min far som nå har reist til Gdansk....

Pistasj is, fornybar energi og organisering av spredte soveromsartikler!

Idag syklet jeg til min lokale kiosk og kjøpte pistasj is i kjeks. Været var og fremdeles er delvis overskyet, så køen ved disken var særdeles kort. Isen var kald og smakte som forventet. Sykkelturen hadde lite bemerkningverdi til seg foruten om et øyeblikk da ei rekke med fem biler pa...

Ny blogg!

Velkommen til blogg.no! :) Dette er det aller første innlegget i din nye blogg. Her vil du finne nyttig informasjon, enten du er ny som blogger eller har blogget før. Trenger du litt starthjelp finner du våre hjelpesider her: http://faq.blogg.no/, og vår engasjerte supportavdeling er tilgjengel...
rnykkjetting

25, Østre Toten

Jeg setter umåtelig stor pris på om folk opplyser meg om skrivefeil i teksten :) mandag til fredag